Jakože recenze

Zloděj blesku / Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief (2010)

Utsukushii M. N. Tenka (») | 4. 5. 2010 | přečteno: 365× | komentáře: 0
Myslím si, že je to povedený film. Žádné orgie počítačových efektů, ale zato celkem slušný příběh, ve kterém se mihne pár bytostí z antické mytologie. Tyto přitom zůstaly přijatelně sami sebou... samozřejmě v mezích příběhu. Film bych zařadil někam na pomezí mezi teenagerské a dobrodružné filmy. Představte si současný svět, který je z ptačí, respektive z Olympské, perspektivy nadále řízen božským panteonem v čele s mocným Diem. Mezi smrtelníky žijícími konzumní život pobíhají tu a tam polobohové a sem tam i nějaká nestvůra. Prostě taková idylka. Celý příběh by snesl ještě trochu propracovan... číst dál

Souboj Titánů

Utsukushii M. N. Tenka (») | 2. 5. 2010 | přečteno: 414× | komentáře: 0
Souboj Titánů v americkém duchu. Kdo si pamatujete původní film a máte snad v lásce a oblibě antickou mytologii, nekoukejte se. Nebo se koukejte, ale nesrovnávejte. Američané to opět vzali po svém, jejich křečovitá snaha všechno za každou cenu převyprávět jinak a nově, aby snad divák netušil, co se na plátně bude odehrávat, je dojemná a dětinsky naivní. Člověk chvíli tápe, zda to není nějaký výsměch divákově inteligenci, zda to není příliš teatrální neúcta ke starým, mnohokráte již převyprávěným příběhům, zda to není přitroublý výklad „básnické licence". Takže, dokážete-li film zkouknout a ... číst dál

Avatar

Utsukushii M. N. Tenka (») | 19. 12. 2009 | přečteno: 452× | komentáře: 0
Film Jamese Camerona http://film.moviezone.cz/avatar/trailery/#TV+Trailer Tak jsem se dočkal a vyrazil na dlouho očekávaný snímek "Avatar". Nejsem filmový kritik, a tak se tu nebudu pouštět do skutečné a fundované recenze. Pokusím se jen podělit o své dojmy, přitom nevyzradit příliš z děje :-D číst dál