Krátká zamyšlení o posilce – Kondice

Napsal Utsukushii M. N. Tenka (») 13. 10. 2017 v kategorii Nezařazené, třeba pečené, smažené a vařené, přečteno: 476×

Občas slýcháme, že se kdos potřebuje dostat do kondice, že ten a ten má dobrou nebo špatnou kondici, většinou tím lidé komentují, zda dotyčný má nebo nemá sportovní postavu. Představte si, že podáte sportovní výkon, tepová frekvence vyskočí nahoru, vy doběhnete, docvičíte, doplavete nebo třeba dojedete na bicyklu, a po chvíli už je zase tep v normálu. Pokud trvá dlouho, než se tep vrátí do normálu, tak to je holt známka špatné kondice, pokud se do normálu vrátí rychle, znamená to, že dotyčný má opravdu velkou kondici, že je v dobré kondici. Je to trochu zjednodušující příklad, ale lépe vystihuje význam slova „kondice“.

Pro zlepšení kondice není ani tak třeba věnovat se výhradně aerobním disciplínám, kondici můžeme zlepšovat i při posilovacím tréninku, důležité je ale naučit se, jak u jednotlivých cviků správně dýchat, nestydět se dýchat dostatečně zhluboka, abychom neměli nedostatek kyslíku v těle vystaveném zátěži.

Tak tedy: „Kondici zdar!“

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook MySpace Google Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz Vybrali.sme.sk Del.icio.us

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel tři a devět