WoWko aneb Horda smrdí!

Pravidla

Utsukushii M. N. Tenka (») | 15. 10. 2011 | přečteno: 557× | komentáře: 0
Pravidla guildy Kamikaze na offic serveru Drak´Thul. číst dál

Kodex cti

Utsukushii M. N. Tenka (») | 15. 10. 2011 | přečteno: 461× | komentáře: 0
Pravidla guildy Kamikaze na offic serveru Drak´Thul. číst dál

Deklarace

Utsukushii M. N. Tenka (») | 15. 10. 2011 | přečteno: 401× | komentáře: 0
Pravidla guildy Kamikaze na offic serveru Drak´Thul. číst dál

O rancích

Utsukushii M. N. Tenka (») | 15. 10. 2011 | přečteno: 462× | komentáře: 0
Pravidla guildy Kamikaze na offic serveru Drak´Thul. číst dál

Loot systém

Utsukushii M. N. Tenka (») | 17. 4. 2011 | přečteno: 432× | komentáře: 0
Stará guilda Kamikaze jistě nebyla jedinou guildou, která v určité fázi vývoje zvažovala nějaký loot systém. Nikdy jsem se netajil tím, že jsem odpůrcem DKP (Dragon Kill Points). Myslím, že v dungu si hráči vystačí s rollem nebo need/greed, a u prvních raidů nám fungovala obdoba loot councilu. Později jsme zavedli EP systém (Event Points), kdy hráči za jednotlivé události obdrží dohodnutý počet bodů. Hráči, kteří s guildou hrají častěji, mají tedy více bodů. Dokonce jsme umožnili sčítání bodů všem postavám hráče, aby nebyli znevýhodněni alti, když je guilda potřebuje na doplnění raidů. Samo... číst dál

Blizzárd - pře o acc

Utsukushii M. N. Tenka (») | 27. 1. 2011 | přečteno: 399× | komentáře: 0
Také jste se dočetli o medializovaných kauzách, ve kterých se hráči WOWka třeba i soudili o acc s Blizzárdem? Většinou tehdy, kdy hráč prodal acc nebo postavu a Blizzárdům taková transakce nebyla pochuti. Blizzárd argumentuje tím, že při zřízení acc uzavíráme smlouvu, že acc neprodáme, že jej dokonce nezpřístupníme třetí osobě, vyjímaje snad osoby ve vztahu rodiče – děti, že acc je stále majetkem blizzárdu stejně jako hra samotná. číst dál

WoW - jen taková naklikávačka

Utsukushii M. N. Tenka (») | 25. 1. 2011 | přečteno: 433× | komentáře: 0
Při občasných návštěvách fór zaměřených na RPG jsem narazil na dvě časté výtky adresované WoWku. WoW je prý jen taková naklikávačka, souboje nejsou dost realistické... Není sice šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu, nicméně vyčítat RPGčku vysokou míru „náhodného generování“ průběhu souboje je opomenutím, že mnohá RPG se vlastně hrají více či méněstěnnou vrhací kostkou. Z výše hodu pak hráč odečte tu sílu svého útoku, tu zase sílu své obrany a tak dále. Souboj pak probíhá vlastně ve stejném duchu jako ve WOWku, hráč on-line hry je ale oproštěn od povinnosti bezpočtukrát vrhat kostkou. RPG, tím spíše s fantasy tématikou, není nutně válečným simulátorem a už vůbec ne střílečkou. Nemyslím si, že je tato koncepce nějak nedokonalá nebo zastaralá a koneckonců některé hry již přinesly zajímavé inovace této jinak tradiční koncepce. číst dál

Grind je dřina

Utsukushii M. N. Tenka (») | 18. 1. 2011 | přečteno: 416× | komentáře: 0
Poprosil mne jeden kamarád z wowka, abych sem napsal pár rad, jak co možná nejrychleji nafarmit goldíky. Pokusím se tedy shrnout do několika málo bodů, jak na to :-) číst dál

MMORPG

Utsukushii M. N. Tenka (») | 23. 11. 2010 | přečteno: 436× | komentáře: 0
MMORPG (Massive(ly)-Multiplayer Online Role-Playing Game) jak říkáme česky Masivní hra na hrdiny. číst dál

Tabulka TOP hovadin, kterými Blizzard okrášlil svou MMORPG World of Warcraft

Utsukushii M. N. Tenka (») | 9. 11. 2010 | přečteno: 444× | komentáře: 0
Rozhodl jsem se sem vypsat několik úletů, které jsou mi na WOWku trnem v oku. číst dál

tragédie

Utsukushii M. N. Tenka (») | 23. 6. 2010 | přečteno: 402× | komentáře: 0
Aby tu nebyly jen veselé a optimistické příběhy, podělím se s Vámi o jednu z největších tragedíí, jaké jsem ve wowku zažil. Když jsem hrál za pala, vymlátil jsem si jednou z medvěda ve Feralasu krásné modré bracers. Jako jednu z hlavních profesí jsem měl enchanting, samozřejmě jsem si chtěl očarovat novou součást výstroje. Jenže, protože jsem lama největší, namísto na ench jsem klikl na disench a krásné nové modré bracers jsem prostě disenchnul. Řeknu Vám, že mi bylo vážně do breku. Podobnou míru zklamání, zoufalství a smutku jsem ve wowku zažil asi už jen při plnění pala q na rychlého pala koně , ale to je jiná story. číst dál

Ach ty chaty

Utsukushii M. N. Tenka (») | 23. 6. 2010 | přečteno: 393× | komentáře: 0
Vzpomínám si na svého prvního chara, tou dobou jsem byl asi na 15. lvlu, když na mě kdosi hodil inv do nějake Guildy, vubec jsem nevěděl, o co jde, tak jsem zmačkl accept, zdravili mě a povídali si na Guild chatu, já – neznalý chatovaní ve wowku – jsem jim odpovídal na sails. číst dál